top of page

Anthro
Consult

Antropologisch
onderzoeksbureau
huisstijl ontwerp


 

slice5.png

Nieuw logo, website en kleuren die passen bij het anthropologisch vakgebied van deze startup. Het logo bestaat uit de twee initialen van de bedrijfsnaam en bevat de letter 'A' en 'C' Het vormt samen een enthousiast mannetje. Anthroconsult wil namelijk bijdragen in het vergroten van burgerbetrokkenheid. Het spraakwolkje vat de essentie van het bedrijf goed samen; veldonderzoek en connecties leggen binnen de samenleving op persoonlijk niveau. Naast het logo is er een basis voor de huisstijl gelegd met kleuren die passen bij het zachte, persoonlijke en warme karakter van Anthroconsult en past bij een proffesionele maar ook creatieve aanpak. Ook hebben we gewerkt aan het een en ander aan papierwerk, hoort er óók bij.

Hier komt alles samen. Jouw huisstijl gids vertaald jouw persoonlijke visuele wensen naar een toegepaste handleiding voor je bedrijfsvoering. Er wordt vanuit alle kanten gedacht aan een totaalpakket en ervaring waaronder het logo, lettertypen, kleuren, gebruik en toepassing. Het is van wezenlijk belang voor een sterk merk, product of dienst om je huisstijl gids op orde te hebben en een universele indruk te waarborgen. Laten wij jou dus optakelen met zo'n huisstijlgids, neem vrijblijvend contact met ons op.

contact
bottom of page